יתרונות פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום יכולות להיות מושלמות לכל בית ולכל עסק. הן יותר יוקרתיות והן יותר עמידות, ובמאמר זה נסביר את כל היתרונות שלהם לעומת האפשרויות האחרות שעומדות בפניכם. אחרי המאמר הזה תבינו שאלו הפרגולות הכי טובות לכל אחד וגם עבורכם.

הפרגולה שתתאים לכל מקום

המתחרות הרציניות של פרגולות האלומיניום הן כמובן פרגולות העץ וניתן להבין למה הישראלים אוהבים אותן. מעבר לכך שהם מאפשרות עיצוב טבעי שמשתלב בגינה בצורה נפלאה ובוודאי יחד עם גדר עץ, הן זולות יותר. עם זאת, גדר אלומיניום תהיה משתלמת יותר לטווח הארוך ופרגולה תמיד קונים לטווח הארוך. לא כדאי לחסוך במחיר ובוודאי לא נוכח היתרונות הרבים שלה. אחד היתרונות החשובים ביותר של פרגולת אלומיניום היא ההתאמה שלה לכל עיצוב כאשר ניתן לקבל איתה עיצוב יוקרתי ומודרני בגין מבחר הצבעים שהיא מאפשרת לבחירה, שלא כמו גווני העץ.

אלו עוד יתרונות יש לפרגולות אלומיניום?פרגולה אלומיניום תלויה

  • פרגולת האלומיניום הרבה יותר עמידה מאשר פרגולות עץ, אפילו שלפעמים היא משמשת בתור פרגולה אלומיניום תלויה היא עדין יותר חזקה. באופן כללי האלומיניום הוא החומר הכי עמיד שיש והוא מאפשר לכם ליהנות מתחזוקה מינימלית ביותר. האלומיניום לא רגיש לשמש חזקה וגף הימי השרב הכי חמים של הקיץ הישראלי, תהיו בטוחים שהוא לא ישנה את צבעו ובטח לא יתקלף. כמו כן, תנאי רטיבות לא יזיזו לו שכן מדובר בחומר עמיד לקורוזיה, אפילו לא בתנאי לחות גבוהים מאוד.
  • מבחינה פיזית האלומיניום הוא חומר חסון במיוחד. ברד לא יפריע לו בכלל, חבלות לא יעקמו אותו וכמובן שהכול משתלב נהדר למרות הדקות שלו. האלומיניום היא מתכת דקה במיוחד וזה נותן לכל אחד לרכוש פרגולה במגוון עיצובים ועיטורים מיוחדים, מה שלא מתאפשר עם פרגולה עץ. האלומיניום נותן מראה יוקרתי, עמיד וחזק שמתאים לכל בית ועסק.

ניתן להתקין מנגנון חשמלי

עוד יתרון מובהק של פרגולות האלומיניום היא האפשרות להתקנת מערכת חשמלית לפתיחה ולסגירה של השלבים לפי זוויות שונות. זה חשוב מאוד לישראלים שרוצים ליהנות מימי שמש נעימים שאינם חמים במיוחד, במקום לקבל הצללה מלאה. כשיש גשם ניתן לסגור את השלבים לחלוטין ובכך לקבל מחסה גם בימי החורף.