יתרון מעקות נירוסטה

נירוסטה מכונה בעברית "פלדת אל חלד" כי היא עמידה בפני חלודה וקורוזיה. מעבר לכך, מדובר במתכת שאינה סופגת לכלוך וניתן להסיר ממנה בקלות את כל סוגי הכתמים. תכונות אלו של הנירוסטה הופכות אותה לחומר גלם פופולארי בענף הבנייה והיא משמשת לעיתים קרובות גם לצרכים של עיצוב פנים. כמו כן, רצוי להכיר את היתרונות של מעקות נירוסטה על מנת להפיק מהמתכת ערך מוסף.

למה להשתמש במעקה שמיוצר מנירוסטה?

אלו היתרונות הבולטים של מעקות נירוסטה בהשוואה לכל האלטרנטיבות הקיימות:
א. מראה מרשים – נירוסטה היא חומר הגלם העיקרי שבו כדאי להשתמש אם רוצים להשיג מראה מרשים של המעקות בכלל ושל אזור המדרגות, המרפסת או החצר בפרט. בעזרת הנירוסטה ניתן לעצב את חלל החוץ והפנים בסגנון מודרני והיא מתאימה גם לדרישות של בעלי משפחות.

ב. אמינות – מעקה מנירוסטה הוא פתרון אמין עבור חדרי מדרגות בבתים פרטיים, בנייני מגורים ובנייני משרדים. כמו כן, האמינות הגבוהה הופכת את הנירוסטה לחומר גלם מועדף עבור ייצור מעקות במוסדות ציבוריים. את האמינות ניתן למדוד בחוזק של הנירוסטה ובאופן שבו היא מאפשרת את השימוש הרצוף במעקות.

ג. חוזק – הפרמטר העיקרי שאליו כדאי להתייחס כאשר בוחרים חומרי גלם לייצור מעקות הוא חוזק. ככל שחומר הגלם יהיה חזק יותר, כך ניתן לשפר את תחושת הביטחון שמתקבלת כתוצאה מהשימוש בו. יתרה על כך, בעזרת חומרי גלם חזקים ניתן לנצל את המעקות למשך תקופה ארוכה ולחסוך בהוצאות.

ד. איכות גבוהה – הנירוסטה המשמשת לייצור מעקה נבחרת בקפידה ולפי שיקולים של איכות. האיכות מוכיחה את עצמה בתנאי מזג אוויר שונים, היא מתאימה גם ללחות בישראל ובעזרתה ניתן לייצר מעקות לכל סוגי המבנים.

מעקות נירוסטה במחיר משתלם

כל היתרונות לעיל לא באים על חשבון מחיר אטרקטיבי של מעקות נירוסטה. למעשה, נירוסטה היא גם חומר גלם זול ולכן מומלץ לשלב אותו במסגרת ייצור מעקות עבור כל סוגי הלקוחות. ניתן להשיג את המעקה מנירוסטה במחיר משתלם ולהתאים אותו באופן אישי לצרכים ספציפיים מבחינת עיצוב, מראה ומידות.