יש לכם ריהוט עתיק? כך תשמרו עליו!

Luxurious interior

ריהוט עתיק יכול להיות שווה הרבה כסף ויש לו גם ערך רגשי גבוה. במאמר הבא נסביר איך משפרים את מערך האבטחה סביב הרהיטים, מתי כדאי לבצע חקירות וכיצד נמנעים מעוגמת נפש

ריהוט עתיק משנה לחלוטין את האופי של החלל בבית או במשרד. הוא מושך הרבה תשומת לב מצד העוברים והשבים, מעניק אווירה מיוחדת ומלווה אותנו לאורך שנים. לרוב הרהיטים העתיקים יש ערך כספי גבוה ומשמעות סנטימנטאלית לא מבוטלת. כל אלו הופכים את הריהוט העתיק לחפץ שחשוב מאוד לשמור עליו. אך כיצד עושים זאת בצורה נכונה וממה כדאי להיזהר?כך תשמרו על הרהיטים שלכם

ראשית, כדי לשמור על ריהוט עתיק תצטרכו להשתמש במצלמות אבטחה. לא כדאי לחכות לגניבה של הריהוט כדי לבצע חקירות ועדיף להקדים תרופה למכה. מצלמות נסתרות בבית, בחצר, בכניסה לעסק, במשרד או אפילו בחדרי השינה בהחלט יכולות לתת מענה על צורך מן הסוג הזה. שנית, נסו להתאים את מצלמות האבטחה למאפייני הסביבה. הבחינו בין ריהוט עתיק בחצר לבין ריהוט בבית ובחדרי השינה וקחו בחשבון פרמטרים כגון:

–          חיבור של המצלמה לרשת האינטרנט ואפשרות למעקב מרחוק

–          רזולוציה מקסימאלית ואיכות התמונה

–          קצב פריימים מרבי

–          עמידות בגשם או אנטי ונדליזם

–          טווח צילום

 

הריהוט נגנב? מהרו להזמין שירותי חקירות

במידה ואמצעי ההגנה לא עוזרים והריהוט בכל זאת נגנב, רצוי למהר ולהזמין שירותי חקירות מטעם חברות העוסקות בתחום. החברות יכולות לבדוק את מצלמות האבטחה ולנסות לזהות התנהגות לא תקינה מצד שכנים, עובדים וכן הלאה. החברה גם יכולה לקיים ראיונות ולהמליץ ללקוח על שיטות הפעולה המתאימות.

רוב מצלמות האבטחה ימנעו את הגניבה של ריהוט עתיק. הדבר החשוב מבחינת הלקוח הוא לבחור מיקום נכון עבור המצלמות, להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולא להתבייש לייצר הרתעה. שמירה על ריהוט עתיק שווה הרבה כסף ולרוב הוא גם מועבר בירושה. אין סיבה להקל ראש בחשיבות הריהוט וכדאי לעשות הכל כדי למצות את הדין עם האשמים.