טיפים להדברה לבית

מתי אנחנו זקוקים לשירות מקצועי של מדביר?

שירותי הדברה הם שירותים חשובים במיוחד בכל הנוגע לשגרת החיים התקינה שלנו בחיי היום יום  בבית ובמקום העבודה, והדבר נכון במיוחד בשל מה שקורה כאשר אנחנו לא מקבלים שירות איכותי של מדביר כשאנחנו זקוקים לו. באופן כללי, שירותי מדביר הם שירותים אליהם אנחנו פונים כאשר הסביבה שלנו נגועה במכה של מזיקים מסוגים שונים. המזיקים הללו יכולים להיות מגוון רחב מאוד של בעלי חיים, הנזק שהם יכולים להסב לסביבה שלנו מגוון בהתאם ויכול לנוע בין פגיעה היגיינית ואסתטית לבין פגיעה בתשתית וברכוש של ממש ובהעברה של מחלות במצבים קיצוניים של ממש. במצבים כאלה, כאשר הבית שלנו נגוע בעכברים, תיקנים, נמלים, טרמיטים, יתושים או כל סוג אחר של מזיקים – אנחנו זקוקים למדביר מקצועי שיבצע את הניקוי הנחוץ כל כך של הבית שלנו ממזיקים. כעת נבין בדיוק אילו אפשרויות קיימות כיום בעולם זה, ואילו סוגי שירותים שונים מוצעים לנו משירותי מדביר איכותיים.

הדברה

אילו סוגים של הדברה קיימים כיום, ובמה כדאי לנו לבחור במצבים שונים?

  • ריסוס – ריסוס היא האופציה הקלאסית שכולנו מכירים בכל הנוגע לשירותי הדברה ביתיים או בבית העסק. מדובר בריסוס של רעל שהורג את האוכלוסייה הקיימת של המזיקים בבית שלכם ומונע הגעה של אוכלוסייה חדשה שכזו. לאורך שנים, הוכיחה את עצמה מדיניות הריסוס כשיטה יעילה במיוחד להיפרד מהמזיקים בבית שלנו, אך עם השנים התברר כי יש לה גם לא מעט חסרונות. בראש החסרונות הללו ניתן למנות את הסכנה הבריאותית. כשאנחנו מרססים כימיקלים רעילים בבית שלנו, אנחנו מסתכנים בחשיפה מוגברת לאותם הרעלים, וכך נשקפת לילדים קטנים ולבעלי חיים ביתיים סכנת חיים של ממש. מסיבות אלה, בין השאר, נאסר לבצע הרעלה בהדברה של מכרסמים – הרעל שלהם מסוכן מאוד גם לבני אדם. עם זאת, עדיין מדובר בשיטה יעילה ובמצבים מסוימים עדיין נבחר בה.
  • הדברה ירוקה – כשאנחנו מדברים על הדברה ירוקה או אקולוגית, אנחנו למעשה מדברים על שירותי מדביר שלא כוללים ריסוס של רעל או של כימיקלים, אלא בדרך כלל על שיטות הרחקה של המזיקים מהבית שלנו גם ללא הרעלה אקטיבית. ניתן למנות בין השיטות הללו שיטות צמחיות שגורמות לדחייה של המזיקים מהבית שלנו, שיטות אלקטרוניות שמספקות הגנה קבועה מפני מכרסמים, או למעשה כל אמצעי ירוק שאינו מזהם ואינו מרעיל אך עדיין מספק לנו סביבה נקייה ממזיקים.

שירות איכותי ומקצועי של מדביר יבטיח לכם סביבה נקייה ממזיקים באופן קבוע

בין אם נחוצה לכם הדברה ירוקה או שירות אחר של מדבירים, אתם צריכים לפנות לגורם מוביל בתחום. הסיבה לכך היא פשוטה – לא כל מדביר ידע לתת לכם מענה איכותי ומקצועי