טיפים יעילים למעבר דירה חלק ובטוח

וותרו על מה שלא צריך באחסון תכולת דירה

עליכם לעבור עם החפצים שנחוצים לכם. מומלץ לעשות סדר בשלב מוקדם, למסור או למכור משחקים ובגדים שלא תרצו להשתמש בהם יותר וכך לעבור או לאחסן פחות חפצים.

ארזו בקרטונים המיועדים לכך

אמנם אפשר למצוא בפח של הסופר ארגזים משומשים ובחינם, אך אלו לא תמיד יוכלו להכיל את כל מה שתצטרכו וכמו כן הם יוכלו להיפתח באמצע המעבר. מומלץ להעדיף קרטונים המיועדים למעבר.

טיפים למעבר דירה יעיל

הקפידו על אריזה נכונה של תכולת הדירה

אין כל סיבה להעמיס יותר מדי בתוך הארגז. לכן, את הספרים והדברים הכבדים לפצל לארגזים שונים. פעולה זו תקל על המובילים אך גם עליכם בתהליך האריזה והפריקה במקום החדש.

סמנו את הארגזים

בין אם אתם מתכננים לעבור עם כל הארגזים ובין אם אלו הולכים אל אחסנה במרכז, כדאי שתדעו מה יש בתכולה גם כשהארגז סגור ואטום וזאת על ידי סימון של כל אחד ורישום נכון.

הכניסו בגדים נקיים

אין כל סיבה לעבור לדירה החדשה ולהתחיל לבצע כביסות. כדאי להכניס את כל פרטי הטקסטיל כשהם נקיים ואפשר להכניסם לארונות ולמקומות המיועדים להם.

בררו על פתרונות אחסנה במרכז

לא כל מה שיש לכם חייב לעבור איתכם אל היעד החדש. אתם יכולים לברר פרטים על אחסנה במרכז וכך להשאיר את הזיכרונות, הרהיטים וחפצי הערך שלא תשתמשו בהם בזמן הקרוב אך גם לא תרצו לזרוק.

ביטוח לדברי הערך

את הדברים היקרים לכם לא תרצו לאבד בדרך ולא תרצו שהם יפגעו. כדאי לבטח את הדברים היקרים בעת אחסון תכולת דירה, בין אם הם מתוכננים להגיע למקום המגורים החדש ובין אם הכוונה היא לאחסן אותם.

אל תשאירו הכל לרגע האחרון

נסו להתחיל לארגן את המשימות, להיות בקשר עם האנשים הרלוונטיים ולמצוא פתרונות מראש. כך בכל הנוגע למעבר או לאחסון.

קבלו עזרה

נסו לקבל עזרה מחברים או משפחה בכל מה שנוגע לאוכל ביום לפני המעבר ולשמירה על הילדים הקטנים וזאת כדי להתרכז במעבר.

פנו למקצוענים

גם אם יש לכם חברים שיכולים לעזור לכם לעבור, עדיף להשאיר את המלאכה לחברה מקצועית. הדבר נכון גם בנוגע לפתרונות אחסון תכולת דירה באזור המרכז.