שדרוג מראה הבית זה לא בשמיים

הבית שלכם כבר מרגיש לכם ישן ומוזנח? הפתרון הוא לא בהכרח לרוץ ולשפץ אותו. לא תמיד צריך לבחור בפתרונות רדיקליים. לפעמים, אתם פשוט זקוקים לפריט המתאים, שיעשה שינוי ענק בבית שלכם. הנה המלצות לחמישה פריטים שיעזרו לכם לשנות לחלוטין את הבית שלכם, ולהפוך אותו משוק לשיק!

מהתאורה ועד לחלון

  1. גופי תאורה – לפעמים כדי לשנות את כל האווירה בבית, אתם רק זקוקים לאור זווית המתאימה. זה הזמן לקנות גופי תאורה חדשים! אפשר לקנות מנורות להנחה על המדף, או להחליף את התאורה המקובעת – אפשר להתקין
    גם גופי תאורה סמויים שמפזרים אור בצורה מיוחדת מאד, ובקיצור – יש אינספור רעיונות!שדרוג מראה הבית בפרטים הקטנים
  2. חלונות בלגיים – הרעיון של התקנת חלונות בלגיים יכול להתאים מאד למי שמרגיש שהכיסוי לחלונות שלו כבר מיושן ולא רלוונטי. אם יש לכם למשל תריסים ישנים מאד, אל תנסו לשפץ אותם. במקום זה – התקינו חלונות בלגיים מדהימים ומיוחדים. חלונות בלגיים מאפשרים בעצם לפתוח את הבית אל עבר הנוף, וליהנות מתאורה טבעית ומעיצוב יוקרתי.
  3. מזנון חדש – השינוי יכול להגיע לבית שלכם אם תבחרו במזנון חדש ומיוחד. לא מעט אנשים משתמשים במזנונים ישנים מאד שכבר נראים מוזנחים ובעיתיים. לכו לחנות ריהוט ורכשו מזנון חדש ויוקרתי מאד. המזנון הוא לא רק המקום להציב עליו את הטלוויזיה – הוא גם יכול להיות מקום נהדר לאחסון של פסלים קטנים, של ספרים, של כלי מטבח, ועוד.
  4. תמונה על קנבס – עוד פריט שיכול לשדרג באופן משמעותי את הבית שלכם הוא תמנוה ענקית שמודפסת על בד קנבס. בחרו בתמונה שמתאימה כמובן לטעם שלכם – ותתפלאו איך ברגע שתתלו אותה, כל הבית יראה אחרת לחלוטין.
  5. שידות – אפשר להגיד שמדובר על קאמבק של ממש, כי השידות נעלמו עד לפני כמה שנים. הטרנד בשנים האחרונות הוא להחזיר אותן – כולל את השידות במראה הקלאסי והמוכר. הן יוצרות אווירה של יוקרה והעיצוב שלהן מתאים לבתים רבים.

 יכול להתאים לתקציב שלכם

שימו לב שהדגש הוא שהמוצרים הללו גם לא יקרים מידי. כל רכישה שכזו מסתכמת בכמה מאות שקלים בלבד, ואילו בעזרתם תוכלו להעלות באופן משמעותי את ערך הבית שלכם פי כמה!