האם חדרי ילדים לבנות חייבים להיות ורודים

אם יש לכם ילדה קטנה אתם בוודאי מתחילים לחשוב כיצד החדר שלה ייראה. החדר שיהיה לה בעת שהיא תינוקת לא יהיה משמעותי כמו בעת ההתבגרות שלה, וזה הזמן לנפץ כמה מיתוסים ולחלק לכם כמה טיפים חשובים. האם החדר חייב להיות ורוד כדי שהוא יהיה נשי?

מה חשיבות בחירת הצבע בחדר הילדים?

חשיבות הצבע במגדריות הפכה להיות עניין קבוע שאין עליו עוררין אם כי בשנים האחרונות אנו מבינים כי זה למראית עין בלבד. כחול וירוק הם לא צבעים של בנים ממש כמו שצהוב ו-ורוד הם לא צבעים של בנות. אין ספק שצבע ורוד יכול להחמיא מאוד לאישה ובעיקר לילדות קטנות, בעיקר אם הוא משולב בחדר שלהן. עם זאת יש לזכור כי לא תמיד הצבע הוורוד יתאים לשאר הבית, לא תמיד הילדה בכלל תרצה אותו וכמובן שלא תמיד הרהיטים יתאימו לו. לכן יש פרמטרים רבים שצריך להתחשב בהם גם בנוגע לצבע, וצריך לזכור שאולי הצבע משפיע אך במידה קטנה מאוד ביחס למה שמייחסים לו באמת.

ריהוט לחדרי ילדים
Urban apartment – kids room

כיצד אפשר להפוך את החדר לנשי יותר?

אם אתם רוצים להפוך את החדר של הילדה שלכם לנשי יותר אתם יכולים לבחור ריהוט לחדרי ילדים שמותאם לבנות. למעשה הרהיטים הרבה יותר משמעותיים מאשר הצבע של החדר. הריהוט לחדרי ילדים חייב להיות הולם לצרכים של הילדה אך גם העיצוב שלו משנה מאוד. אם העיצוב לא יתאים לחדר ולקווי העיצוב הכלליים שלו, יכול להיות שהעיצוב יהיה צורם מאוד בעין. כמו כן יש כל מיני פריטי עיצוב שמתאימים לבנות יותר מאשר לבנים כמו למשל פוסטרים של נסיכות וכן הלאה.

כיצד עוד נצטרך להתאים את החדר?

אין ספק שההתאמה של החדר מבחינת העיצוב היא ההתאמה הנעימה ביותר שאפשר לבצע אך היא לא היחידה, ובטח לא החשובה מכולן. יכול להיות שהחדר יהיה מעוצב בזכות ריהוט לחדרי ילדים שבחרתם אך האם הרהיטים הללו מתאימים לחדר? יכול להיות שבחרתם שולחן עבודה גדול מאוד שואלי יהיה שימושי מאוד בעתיד אך לא בשנים הקרובות וזו רק אחת הדוגמאות.