הטרנד החדש: מנדפים מעוצבים למטבח

אין שום צל של ספק, כי אם אתם מעוניינים במנדף שיותקן במטבח שלכם, הרי שאתם מקבלים החלטה נכונה וחכמה במיוחד. התפקיד של המנדף כידוע, הוא בעצם לאפשר לכם ליהנות ממטבח נקי ונעים ללא ריחות מציקים. המנדף מוציא החוצה את כל העשן ואת כל האדים, והופך את סביבת המטבח לבטוחה הרבה יותר, וגם יעילה מאד לאירוח. גם אם יש סירים על האש – זה לא מפריע למשפחה או לאורחים, ואין צורך לפתוח את החלון בימי החורף הקרים. המנדף כבר מוציא הכל, ומאפשר לכם לנשום אוויר נקי, וליהנות מהתהליך של הכנת האוכל במטבח. עם זאת, כדאי לזכור כי מנדפים ביתיים, בניגוד לאלו שמותקנים במסעדות, חייבים גם להיות יפים ומעוצבים – שהרי הם חלק בלתי נפרד מהמטבח שלנו, שלרוב גם צמוד לסלון. אם כך, על אילו עיצובים מדובר בעצם? מהם העיצובים הפופולריים ביותר? ואיך תדעו ליצור את ההתאמה המתאימה בין המנדף למטבח?

 

כמה הצעות למנדפים מעוצבים 

119645211
מטבחים מושלמים
  • מנדפים ללא מסננים – בעוד שבמסעדות ובמטבחים תעשייתיים חובה להתקין מנדף עם מסנן, הרי שבכל מה שנוגע למגזר הפרטי, הרי שאין בכך שום חובה. מבחינתכם, זה יתרון גדול מאד בעיצוב של המנדף! מנדפים ללא מסננים, נראים הרבה יותר מושכים מאלו שמותקנים בהם מסננים. מדעו? המסננים הם מעין לוחות מתכת ענקיים שממש עוטפים את המנדף. הם גדולים מאד, בולטים מאד, ואם להודות באמת – הם אולי חשובים במטבחים גדולים ותעשייתיים, אבל הם ממש לא יפים. מאחר שהמטבח שלכם הוא מטבח פרטי, אין חובה בהתקנתם, ולכן הם גם לא יכערו את הסביבה. זה אומר שהמראה החיצוני של המנדף יכול להיות יפה מאד – מרבה של ריבוע מושלם עם גוון מתכתי, כשהוא משתלב ביחד עם התאורה הנכונה – מוסיף הרבה יופי ויוקרה למטבח שלכם.
  • שילוב עם גופי תאורה – שימו לב כי אחד הטרנדים הבולטים בעיצוב מנדפים למטבחים, הוא כמובן השילוב שלהם ביחד עם גופי תאורה. הרעיון הוא פשוט – ממילא בסביבת העבודה שלכם מטבח, אתם זקוקים גם לתאורה טובה, ולא רק לנידוף של הריחות, אז למה לא לשלב ביניהם? גופי המנדפים כיום, יכולים להגיע כשיש בהם מקומות מוכנים להכנסה של תאורה. אין מראה יפה יותר מאשר כזה של מטבח פעיל, שבו האור כולו מרוכז מעל לפינת העבודה. זה גם נותן הילה רומנטית במקצת לכל תהליך העבודה במטבח – וגם נותן תאורה רכה ונעימה מאד שתורמת לאווירה המשפחתית.

 

לא לשכוח את הציפוי לגוף המנדף

עוד הצעה לעיצוב של מנדפים נוגעת כמובן לעיצוב החיצוני ביותר שלהם. לא חייבים לשמור על המראה המתכתית, שמאפיין אותם כל כך. כיום, אפשר לצבוע את המתכות, או לבחור בגוונים מפתיעים במיוחד עבורם, וזאת בכדי ליצור עבורם מראה שלם יותר ומשתלב יותר עם יתר המטבח. כך בעצם, אתם תקבלו את האווירה היוקרתית שאתם מחפשים, וגם תיהנו מפתרון יעיל.