הובלת ריהוט ועיצוב מחודש של הבית

אם קיבלתם החלטה לעצב מחדש את הבית וזאת על מנת לסגל לו את אותו מראה חדשני ומרשים בו מעוניינים וכעת כל שאתם צריכים היא חברת הובלות שתוביל את הריהוט הישן שלכם לחבר או לבן משפחה ואת הריהוט החדש אותו קניתם לדירה הקיימת, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נסביר מהם הנקודות החשובות אותן יש לקחת בחשבון טרם אתם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות באיזור המרכז.

תזמון נכון של הדברים

הדבר הראשון אותו יש לקחת בחשבון הוא כל הקשור אל התזמון. אל תתחילו בחיפוש אחר חברת הובלות טרם אתם מקבלים הכרעות לגבי העיצוב בו אתם מעוניינים וטרם אתם רוכשים את הריהוט החדש לבית. מרבה הצער, יש זוגות רבים שמבטיחים את הריהוט לחברים או משפחה וקובעים את יום הובלת הריהוט ורק אז מגלים שהם מעוניינים להשאיר רהיט זה או אחר וזאת משום שהוא משלים את המראה המסוגנן של הריהוט החדש אותו הם מתכננים לקנות. לסיכום, הצעד הראשון תמיד יהיה החלטה לגבי העיצוב בו מעוניינים, לאחר מכן קניית ריהוט חדש לבית ורק בשלב האחרון יש להבטיח את הריהוט לאותם חברים או בני משפחה ולשכור את שירותיה של חברה שמבצעת הובלות ריהוט במרכז.

עיצוב הבית – חשוב לא להתפשר

הבית הוא כרטיס הביקור של אותם אנשים הדרים בו ולכן חשוב מאוד לא להתפשר על עיצובו של הבית. אם גם אתם החלטתם שהבית שלכם בעל מראה מיושן או שמא אתם מעוניינים בסגנון שונה לחלוטין, חשוב שתשכרו את שירותיו של מעצב פנים שיוכל לספק לכם טיפים לגבי עיצוב נכון ואף להחליט על קונספט עיצובי מרשים בהתאם לדרישות ורצונות שלכם. חשוב לקחת בחשבון שעיצוב הבית אינו מחייב החלפה של כל הריהוט בבית, במיוחד כאשר אתם אוהבים או אפילו "קשורים רגשית" לפריט זה או אחר. נכון להיום כל מעצב מקצועי ובעל ניסיון ימצא דרך לשלב את אותו פריט ריהוט אותו אתם מעוניינים להשאיר בבית יחד עם הריהוט החדש.

מובילים את הריהוט בקפידה

בישראל קיימות חברות הובלה רבות. באם אתם מעוניינים להוביל את הריהוט ממיקום אחד לשני במרכז הארץ חשוב שתשכרו את שירותיה של חברת הובלות במרכז שמוביליה מכירים היטב את כל הדרכים, הסמטאות והרחובות באותו עיר אליה וממנה אתם מעוניינים להוביל את הריהוט. תמיד יש לוודא שמדובר על חברה אמינה ומקצועית בעלת וותק רב שנים ומוניטין מוצלח בתחום ההובלות. לאחר מכן, יש לוודא שמדובר על חברה בעלת ניסיון באותו שירות בו אתם מעוניינים, שירות הובלות ריהוט במרכז, שהחברה זמינה בתאריך הרצוי לכם ושהצעת המחיר שלה כוללת ביטוח הובלה, תאריך הובלה, כל התכולה הנדרשת וכמובן מע"מ. שיהיה בהצלחה!