הדפסה על ויטרינות זכוכית

ויטרינות זכוכית יכולות לשמש לעיצוב ארונות ספרים או להצגה של פסלים, חפצים ואלמנטים דקורטיביים בחלל הפנים. יחד עם זאת, לא כדאי להסתפק במראה השגרתי והרגיל של הויטרינות.

הדפסה על ויטרינות זכוכית בשלל דוגמאות

 

א. יצירת אחידות בחלל הפנים – אחד הקשיים הגדולים של מעצבי פנים הוא לשלב ארונות זכוכית עם העיצוב הכללי. זכוכית מושכת ויטרינות זכוכיתהרבה תשומת לב והיא קובעת את אופי החלל. על מנת ליצור אחידות בחלל הפנים ולמנוע עומס של צבעים, גוונים או דוגמאות, עדיף להדפיס על הויטרינות. את עיצוב ההדפס רצוי לבחור על פי הטעם האישי ולפי הקו המנחה בחדר.

ב. התאמה שונה בכל חדר – הדפסה על ויטרינות זכוכית מאפשרת התאמה שלהן לחדר בו הן נמצאות. כך ניתן להדגיש את ההבדלים בין סלון, חדרי שינה, חדרי אורחים, מטבח, חדרי מקלחת ואמבטיה ועוד. התאמה מן הסוג הזה מייחדת את החדר ומסייעת לעצב את הבית ברמה גבוהה.

ג. חיסכון במקום – הדפסה יכולה לחסוך את המקום הנדרש לתליית תמונות. ההדפסה מתבצעת על גבי ויטרינה קיימת, כחלק בלתי נפרד מהארון או המשטח. הדפסה היא פתרון מצוין לדירות קטנות, בתים ומשרדים או חנויות.

ד. שיווק ופרסום – ויטרינה היא אחד הרהיטים הנפוצים באולמות תצוגה. היא משמשת להצגה אלגנטית של מוצרים וחפצים, ובזכות הדפסה ייחודית ניתן להפוך אותה לפלטפורמה שיווקית ופרסומית. ניתן לנצל את הנוכחות של הויטרינה על מנת להניע לקוחות לפעולה ולספק להם מידע רלוונטי על החברה.

כיצד בוחרים מה להדפיס על ויטרינות זכוכית?

מי שמחליט לנצל את היתרונות של ההדפסה ולשלב אותה על גבי ויטרינות, יכול לעשות זאת במספר דרכים שונות. הדרך הראשונה היא לעצב את הויטרינה בקו אחיד המבוסס על ספקטרום צבעים מצומצם. הדרך השנייה היא דווקא לשלב בין כמה שיותר צבעים וגוונים.

בסופו של דבר, השאלה היא מה אמור להיות התוצר הסופי. זהו המצפן שעל פיו מחליטים כיצד לעצב ויטרינות זכוכית ומה להדפיס עליהן. נסו לשאוב השראה מויטרינות קיימות והתייעצו עם מעצבי פנים.