האופנה של חידוש רהיטים ישנים

מעוניינים לרהט מחדש את הדירה שלכם? לפני שאתם ממהרים ורוכשים רהיטים חדשים לגמרי, כדאי לעצור לרגע ולשקול את הרעיון של חידוש רהיטים ישנים. מדובר על רעיון שהולך וקונה לו אחיזה בקרב רבים מהישראלים. אופנת חידוש הרהיטים החלה למעשה במדינות מערב אירופה, ומשם היא דילגה עד לישראל, כך שבשנים האחרונות היא כבר מקובלת מאד. יש כמובן מספר גבוה של יתרונות לחידוש של ריהוט מיושן, ואנו נסקור אותם בהמשך הכתבה. חשוב מאד לזכור כל מקרה, כי אתם יכולים לשלב בין הפתרונות – חלק מהרהיטים הישנים ניתן לחדש, וחלק ניתן להחליף בריהוט חדש לחלוטין.

חידוש ושיפוץ רהיטים

מהם היתרונות בחידוש ריהוט?

  • פתרון מהיר – עד שאתם תלכו לבחור את הריהוט החדש, עד שתלכו לכל החנויות, עד שתשוו מחירים, ועד שתמצאו רהיט שיתאים בעיצוב שלו לרהיטים אחרים – יכול לעבור זמן רב – ואתם בסך הכל רוצים ספה חדשה. לפעמים, במקום למהר לחנויות רבות, אפשר ללכת למומחה שמבצע חידוש של רהיטים ישנים אשר התבלו. הוא יספק לכם מילוי חדש, ציפוי חדש, צביעה מחדש, או כל טיפול אחר לפי הבלאי שיש ברהיט. התהליך עצמו הוא מהיר, חוסך מכם התרוצצויות, ומאפשר לכם ליהנות מרהיט חדש לגמרי בזמן קצר מאד.
  • זול יותר – כלל, העלויות של חידוש רהיטים ישנים הן זולות יותר מרכישה של רהיט חדש. באשר לפער בין המחירים, יש לציין שהוא משתנה בהתאם לסוג הרהיט, סוג הבלאי, והמחירים השונים שמוצעים לכם. עם זאת, יהיה הוגן לומר שמדובר על פער שנע בין מאות לאלפי שקלים ברוב המקרים. כך בעצם, אם אתם כרגע רוצים לרהט מחדש את הבית, אך קצרים בכסף – חידוש הרהיטים יכול להיות פתרון יעיל הרבה יותר, ומשתלם מבחינה כלכלית.
  • שמירה על חפצים עם ערך רגשי – פעמים רבות אתם כלל לא רוצים להיפטר מהרהיטים הישנים שלכם. אתם נקשרתם אליהם עם השנים, וחלקם אף מהווים מזכרות מקרובי משפחה אשר הלכו לעולמם. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה שהם כבר בלויים, שבורים, מקומטים, וכיו"ב. הפתרון של חידוש הרהיטים אם כן הוא מושלם למקרים הלו, שכן אתם תוכלו לשמור על המראה של הרהיטים המוכרים, לדאוג לחיזוק שלהם, וכבר להרוויח עוד שנים רבות איתם.
  • טרנד הרטרו – אי אפשר להתעלם מכך, שטרנד הרטרו והווינטאג' נחשב היום יפה מאד. יש אף אנשים שרוכשים ריהוט מיושן במיוחד, שחלקו גם בלוי, ולא באמת ניתן לעשות בו שימוש. אז מבצעים לו חידוש איכותי – וזו בהחלט אופציה שבאה בחשבון.

איפה הולכים לחדש?

אם אתם מעוניינים לבצע חידוש רהיטים ישנים יש לכם שתי אפשרויות מרכזיות. אפשרות אחת היא לבצע את החידוש בעצמכם, באמצעות מדריכי עשה זאת בעצמך. עם זאת, הפתרון הנפוץ והמקובל יותר, הוא לפנות למומחה בחידוש רהיטים, כדי שיבצע הערכה של העבודה, ייתן לכם הצעת מחיר, ואם הדבר יתאים לכם – יבצע את העבודה במהירות, יעילות ומקצועיות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על ריהוט רחוב

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *