דלתות מעוצבות לבית חדש

עיצוב פנים הוא תחום מאוד מקצועי, שמבוסס על שורה של תאוריות, עקרונות וכללים מקצועיים. אחד העקרונות החשובים, והטריוויאליים למדי בתחום זה, הוא עקרון היחס שבין גודל פריט העיצוב ובין השפעתו על העיצוב הכולל. ככל שפריט העיצוב גדול יותר, כך תהיה לו השפעה גדולה יותר על העיצוב הכולל ועל אווירת העיצוב במקום. מקרה קיצוני הוא רצפת הבית. החלפת רצפת הבית מריצוף מיושן לריצוף קרמיקה או שיש מודרני, יכולה לבדה להוביל לשינוי משמעותי מאוד באווירת העיצוב בבית. אותו הדבר לגבי קירות הבית, ואותו הדבר עבור דלתות מעוצבות לבית.

שלושה טיפים חשובים בתהליך הבחירה של דלתות לבית

דלתות מעוצבות לבית יכולות לכלול את דלת הכניסה, את דלתות הפנים, דלת המרפסת ודלת לכניסה אחורית, אם קיימת כזאת. לכל אחת מן הדלתות האלה ישנם מספר מאפיינים שיש לתת עליהם את הדעת בבחירתן, ובכלל זה עיצוב, בטחון, פרטיות, עמידות וכן הלאה. להלן מספר כללים מרכזיים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בבחירת דלתות הפנים ודלתות החוץ לבית:דלתות

  1. דלתות החוץ צריכות לספק לכם את הבטחון הנדרש. דלת חוץ היא דלת כניסה, דלת מרפסת ודלת לכניסה אחורית. דלתות אלה יכולות להגיע בעיצובים שונים ומגוונים, חלקן עשויות עץ, חלקן מתכת וחלקן זכוכית, אך בכל אחד מן המקרים, יש לקחת בחשבון את נושא הבטחון, והיכולת של הדלת למנוע חדירה בלתי מורשית לבית.
  2. דלתות הפנים צריכות לספק לכם את הפרטיות הנדרשת. הפרמטר החשוב ביותר של דלת פנים הוא היכולת של הדלת לספק לדיירי החדר את הפרטיות הראויה. משמעות הדברים כי לא יהיה זה נכון לשלב זכוכית בדלתות הפנים, למעט בדלת השירותים והאמבטיה ובמטרה ברורה לאפשר לדיירי הבית לזהות האם ישנו כבר מישהו בחדר. גם בהיבט זה, ניתן לזהות לאחרונה מגמה של הקטנת מרכיב הזכוכית למטרה זו בדלתות פנים.
  3. עץ הוא חומר הגלם הטוב ביותר עבור דלתות מעוצבות לבית, ובאמצעותו ניתן להשיג את האיזון המושלם בין בטחון, פרטיות ועיצוב. העץ יכול לשמש כחיפוי והוא יכול לשמש כחומר הגלם הבסיסי שממנו עשויה הדלת. ישנן תצורות המבוססות על עץ מלא מסוג אורן, אלון, טיק, מהגוני וכן הלאה, וישנם דגמים המבוססים על עץ מעובד. הבחירה צריכה לקחת בחשבון שיקולים של איכות, מחיר, עמידות ושימושיות, מעבר כמובן להיבט העיצוב, שמהווה מרכיב חשוב ומרכזי בכל החלטה ובכל בחירה של דלתות מעוצבות לבית.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר http://www.sb-doors.co.il/