גדרות מעוצבות – אתם רמה אחת מעל…

אם יש לכם גינה בבית, בוודאי לקחתם לעצמכם את הזמן, והחלטתם כיצד לעצב אותה כדי שתראה צבעונית, יפה ומושכת עין. עיצוב הוא חלק משמעותי לכולנו, בין אם העיצוב הוא בתוך הבית, או בין אם מחוץ לו. לאחר שעיצבנו את הגינה שלנו בכל הצבעים ורכשנו רהיטי גינה, הגיע הזמן לגדר אותה. גדר פשוטה יכולה להרוס רבות מהמראה של הגינה שלנו, ולכן מומלץ להיעזר בגדרות מעוצבות שיוסיפו רבות לעיצוב הגינה שלנו. אז אילו סוגים קיימים? מה מומלץ לנו וכיצד עלינו לבחור בגדר לחצר? הכל בהמשך.

סוגי גדרות מעוצבות

לפניכם כמה סוגים של חומרים מהם מורכבת גדר לחצר:

  • ברזל – הן יכולות להיות גבוהות או נמוכות, עם קצוות מחודדים או מעוצבים. הן יכולות להתאים לשער החניה או לשערי הגינה. הן משמשות גם להרתעה בשל גובהן וחוזקן, וללא ספק מתאימות למי שמחפש גורם זה.
  • עץ – מדובר בגדר עם נגיעה כפרית, ומאפשרת לשלב מספר צבעים שונים. כידוע עץ הוא צבע מגוון, יכול להיות בהיר או כהה לפי בחירתכם, ולפי העיצוב שאותו אתם מחפשים.
  • אבן – גדר אבן היא גדר מיוחדת. משלבת בין ביטחון לבין עיצוב. גם גדרות האבן יכולות להגיע בגוונים שונים ועיצובים שונים לפי בחירתכם. יתרונה הגדול היא שהיא אטומה לחלוטין, כך שאין אופציה להביט אל תוך הגינה שלכם, אם אתם מעוניינים בפרטיות מלאה.
  • אלומיניום – היא דומה לגדר הברזל כמובן, מאחר וגם היא עשויה מתכת. יתרונה העיקרי שהיא מחזיקה לאורך זמן רב.

כיצד לבחור?

גדר מעוצבתאם הנכם מתלבטים כיצד לבחור גדר מבין מגוון גדרות מעוצבות, לפניכם כמה דרכים להגיע בקלות יותר להחלטה:

  • השראה מהאינטרנט – גלישה קצרה באינטרנט וחיפוש באחד ממנועי החיפוש של עיצובים מעניינים לגדר יציגו לכם מגוון תמונות של עיצובים שונים מהם תוכלו לקבל השראה לגדר שאתם מעוניינים בה.
  • מחיר – המחיר של הגדר משחק תפקיד לא קטן. שערים העשויים פלסטיק קשיח לדוגמה זולים הרבה יותר משערים העשויים מתכת ועץ. בדקו את טווח המחירים בשוק, והציבו לעצמכם טווח מחיר, שבו אתם מעוניינים לרכוש את הגדר. הקצבת מחיר מראש תעזור לכם לסנן עיצובים יקרים מדי, וכך לבחור בקלות יותר את הגדר בה אתם מעוניינים. חשוב כמובן לקחת בחשבון את התקנת הגדר שגם בעבורה גובים תשלום.
  • חברה – חשוב כמובן לחברה בעלת המלצות מוקדמות. נסו לשאול מכרים או חברים אם הם מכירים חברה מומלצת, ואם לא מצאתם, אתרי האינטרנט הם מקור מעולה לחיפוש אחר חברות מומלצות.

חשבו על עיצוב וביטחון כאחד

חשוב לזכור שהמטרה העיקרית של גדרות מעוצבות היא קודם כל לספק לנו ביטחון ופרטיות, ורק אחר כך להוסיף לעיצוב של הבית. לכן כאשר אתם בוחרים את סוג הגדר, שימו דגש על גדר בטוחה וחזקה שתספק לכם גם ביטחון לבית וגם עיצוב עוצר נשימה.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *