בחירת ריהוט אלגנטי ובטוח לכלב שלכם

אם יש בבעלותכם כלב, חשוב מאד שתבינו כיצד יש לרהט את הבית שלכם, כך שהריהוט יתאים לכלב. התאמת הריהוט לכלב היא אינטרס של כל הצדדים. מצד אחד – הכלב יטה פחות להרוס את הריהוט היקר שלכם, אך מהצד השני – הריהוט גם לא יפגע בו, וכבר היו מקרים של רהיטים אשר היוו סיכון עבור כלבים מסוימים. אם כך, כיצד אנחנו נבחר בחוכמה את הרהיטים, ונוכל למנוע תאונות מצערות בתוך הבית, שיאלצו אותנו לפנות במהירות אל וטרינר בתל אביב?

כמה כללים לבחירת הריהוט

  • ריהוט יציב וקבוע – רצוי שבסביבת הכלב, הרהיטים יהיו יציבים ומקובעים ככל האפשר. אם כלב2-644x320מדובר על כסאות נדנדה, כסאות משרדיים עם גלגלים, שידות על גלגלים, וכיו"ב – הכלב עלול להזיז אותם בטעות, ואלו יכולים להתהפך עליו ולגרום לפציעה או לכל הפחות לבהלה רצינית שלו. במקום זה – העדיפו שבסביבת הכלב הרהיטים יהיו סטטיים, אחרת תבקרו לא פעם במרפאה של וטרינר בתל אביב.
  • ריהוט כבד – עדיף שהריהוט גם יהיה כבד, ולא כזה שמתהפך בקלות יחסית. מדוע? כשהכלב ינסה לקפוץ על הריהוט – מהמשקל הקל של הריהוט, הכלב והרהיט יתהפכו ביחד, ושוב אנו חוזרים לפציעה ולפניה אל וטרינר בתל אביב, שאפשר למנוע כל עוד הרהיט מספיק כבד ויציב, כך שגם קפיצה של הכלב, לא תהרוס אותו.
  • מיקום הספריה – ספריה עלולה להיות מלכודת עבור הכלב, שיתחיל להפיל ממנה ספרים, דיסקים וחפצים שעלולים לפצוע אותו. אם אתם יכולים – עדיף להתקין את הספרי בחדר העבודה או חדרי השינה, במקום בסלון, שהוא אזור המחיה העיקרי של הכלב.
  • מיטה לכלב – מעל לכל, כדאי שלכלב תהיה מיטה ופינת ישיבה משלו. כך הוא ממילא יטה פחות לעלות על הספות, הכסאות והשולחנות, ויהיה קל יותר לחנך אותו לכך – וכך יהיו פחות היתקלויות בינו לבין הרהיטים.

הכלב הוא בן המשפחה

זכרו תמיד, כי הכלב הוא בן משפחה – וכשם שאנו מתאימים את הריהוט בבית לילדים קטנים, כך ראוי להתאים אות ועבור הכלב – וכך אתם תפגשו וטרינר בתל אביב אך ורק בחיסונים, ולא מעבר לכך!