בחירת ספות פינתיות – סוגרים פינה

רבים  מאיתנו מתגוררים בדירות בגודל ממוצע ולא תמיד ניתן לעצב את הדירות באופן שהינו רוצים, ומכל מיני סיבות שבראשם חלל הסלון הלא ממש גדול שבבית. אבל ישנם פתרונות עיצוב רבים שמסוגלים לנצל גם חללים קטנים יחסית, ולא להפוך אותם לצפופים ועמוסים יתר על המידה תוך כדי שמירה על סגנון העיצוב בצורה מרהיבה.

אחד הפתרונות המעולים לחללי סלון וחדרי משפחה הם ספות פינתיות, שסוגרות את הפינות ומשאירות את הסלון פתוח ואוורירי.

ספות פינתיות הן ספות שתופסות פחות מקום ממערכת ישיבה רגילה ומאפשרות גם לחלל לא גדול במיוחד להיראות איכותי ולא עמוס. אם גם אתם מעוניינים בעיצוב הסלון או חדר המשפחה שלכם עם ספות פינתיות יש כמה דברים שצריך להביא בחשבון בעת הבחירה שלהם.

ספות פינתיות

כיצד לבחור ספות פינתיות

  • התאמת הספה לעיצוב – הכלל הראשון בבחירת מערכת ישיבה פינתית (או כל פריט ריהוט אחר לצורך העניין) הוא להתאים את הספה לסגנון העיצוב של החלל. על מנת לעשות זאת  ניתן להיעזר במעצבי פנים או פשוט לראות כיצד מעצבים אחרים עשו זאת במגזינים של עיצוב או באתרי אינטרנט של מעצבים וכדומה.
  • חומרים ואיכות – ספות מייצרים כיום מאין ספור חומרים לרבות מעץ מסוגים שונים, ממתכת, מזכוכית מכיסויי בד שונים ועור וכדומה, וכל שילוב אפשרי בינהם. על מנת להתאים את הספה לעיצוב יש לוודא כי החומרים הרצויים משתלבים בחומרים של האלמנטים הנוספים בסלון.
  • גודל, צורה וצבע – גם שלושת הפרמטרים הללו חשובים בבחירת ספה פינתית. הרעיון הוא לחסוך במקום בסלון ולכן חשוב שגודל הספה יתאים לחלל ולכל יתר באלמנטים כדי לא ליצור עומס במקום. הצורה והצבע של הספה חשובים להתאמתה לסגנון העיצוב בסלון באופן אסתטי.