בחירת ברזים לאמבטיה

עיצוב מחדש של הבית מאפשר לנו לרענן מחדש את מראהו תוך החלפה של דברים שהתבלו עם הזמן או שאנחנו רוצים לשנות את עיצובם. לכל חדר בבית יש את הייחוד שלו ואת המאפיינים שצריכים להיכלל בו, כאשר אחד החדרים שמשקיעים בהם רבות בשנים האחרונות הוא חדר האמבטיה. בחדר הזה ניתן לעשות דברים רבים ולשנות את מראה מן הקצה אל הקצה כדי להפכו למקום לרגיעה בסוף היום כאשר כל מה שאנחנו מתאווים אליו הוא מקלחת חמה ונעימה. כדי שהרגעים הללו יהיו מרגיעים ככל האפשר ועל מנת שתהיה זרימה תקינה של מים באמבטיה, חשוב להתקין ברזים מתאימים הן בכיור והן במקלחת/אמבטיה.

מקורות מים לאמבטיה

רבים עלולים לחשוב שברזים לאמבטיה הם בעלי תפקיד פונקציונלי ותו לא, אך זוהי טעות. תחילה, חשוב לבחור ברזים שיתאימו למבנה חדר האמבטיה ולטעמכם העיצובי וכאלו שיאפשרו את ניצולת המים הטובה ביותר. ישנם שני סוגים עיקריים של ברזים והם קרויים "אינטרפוץ" ו"ברז קיר". האינטרפוץ מוכר לכולם בתור ברז עם ידית אחת שניתן לכוונה להוצאת מים חמים, קרים או פושרים. וויסות הטמפרטורה נעשה על ידי הטיה של הידית ימינה או שמאלה ובחירה הן של כמות המים מכל סוג והן של עצמת הזרם על ידי הזזת הידית קדימה או אחורה. הסוג השני, ברז קיר, הוא בעל שתי ידיות שמסובבים ימינה או שמאלה כאשר בדרך כלל הידית הימנית מביאה ליציאת מים קרים והשמאלית ליציאת מים חמים. באמצע מצוי הברז ממנו זורמים המים ושוב, הזרם מווסת על ידי סיבוב הידיות.ברזים לאמבטיה

בחירה בעמידות בברזי האמבטיה

ברזים לאמבטיה מיוצרים לרוב ממתכות שונות שמשפיעות על המראה שלהם וגם על עמידותם. ישנם מספר סוגים עיקריים ומוכרים של מתכות לברזים כאשר לכל אחד עמידות משלו:

  • אלומיניום/נירוסטה/ניקל/נחושת – ברזים קלילים ועדינים יותר, ולכן פחות עמידים.
  • פליז/ניקל/כרום – בעלי משקל גדול, חזקים ועמידים.

ניתן לבחור את הברזים על פי התקציב שתכננתם לעצמכם ולהתאים את הברז לצרכים שלכם, מראה האמבטיה והמחיר שקבעתם מראש. לרוב, החומרים החזקים והעמידים הם יקרים יותר מאלו שעשויים חומרים קלילים, אך ניתן לבחור ברזים בטווח מחירים נמוך וליהנות מהם למספר שנים עד להחלפה.

כאשר בוחרים ברז לאמבטיה, חשוב גם לבחור מסנן כדי שישמור על אורך החיים שלו וימנע יציאה של חומרים כמו אבנית ואף בוץ למי האמבטיה. בנוסף, חשוב לבחור גם ברז עם פיה ארוכה דיה שתגיע לאמבטיה כדי למנוע זליגת מים מצדי האמבט.

עיצוב מחדש של הבית הוא תמיד מהנה ומאפשר לנו להתאים את עצמנו לטרנדים חדשים וגם להחליף דברים שאינם עובדים כראוי או התבלו במהלך הזמן. שיפוץ ועיצוב מחדש שלך חדר האמבטיה מאפשר לנו להחליף את הברזים על מנת להבטיח זרימת מים תקינה בברז שמתאים הן למראה החדר והן לטעם העיצובי שלנו.