איך נמצא מקומות אחסון חכמים בבית?

ארון תיקיםהבית שלנו הוא היחידה שבה אנחנו גרים ואמורים לחוש בנוח. באופן טבעי, אנחנו נרצה שכל, או לפחות רוב החפצים שלנו, גם יאוחסנו בתוך הבית. אולם, לדרישה הזו יש כמובן שפע של אתגרים בדרך – הרי המקום בבית הוא בסופו של יום מוגבל, ולנו יש עשרות ואולי אפילו מאות פריטים שדורשים אחסנה נוחה. שימוש בפתרונות אחסנה רגילים כמו ארונות או מדפים הם מובנים מאליהם, אך הם לא תמיד מספיקים. לעתים יש צורך להיות מקוריים יותר, ולחשוב על מקומות אחסון חדשים. אנו נציע לכם כאן כמה פתרונות מקוריים ומיוחדים, שיעזרו לכם לנהל מחדש את כל הפריטים בבית.

כמה מקומות שכדאי לשקול

  • אחסנה מתחת למיטה – המיטה שלכם תוספת שטח עצום ורוב המקרים, בחלקה התחתון שלה יש רווח משמעותי מאד בין גוף המיטה לבין הרצפה. מדוע שלא תנצלו שטח עצום זה לאחסון? אפשר לאחסן שם לא מעט פריטים .אפשר לשים שם נעליים, אפשר למקם שם ספרים, דיסקים ותקליטים, אפשר לשים שם כמה מכשירי חשמל שאתם לא צריכים באופן קבוע (למשל מפזר חום, או להשכיב את המאוורר, ועוד). בקיצור – זה שטח עצום שבהחלט יש המון מה לאחסן מתחתיו! שימו לב עם זאת, שרצוי שלא לאחסן מתחת למיטה פריטים שהאבק עלול להידבק בהם. כך למשל, אחסנה של בגדים לרוב לא מומלצת מתחת למיטה, אלא אם הם אטומים הרמטית בתוך שקיות ואקום שישמרו עליהם היטב.

 

  • אחסון במרפסת שירות – בבתים רבים, יש כיום מרפסת שירות. השטח של מרפסת השירות אמנם לא גדול, אבל אם מקפידים לנקות אותה, היא יכולה להיות שטח מעולה עבור אחסנה של מגוון פריטים! כאמור, זהו שטח שמאחר שיש לו מגע עם הסביבה החיצונית הוא מתלכלך בקלות, אבל אפשר להקפיד על ניקיון, ואפשר גם לדאוג לסגירה הרמטית שלו. במצב כזה, תוכלו לאחסן במרפסת השירות מוצרי ניקיון, תיקים, ספרים, ועוד. אפשר לדאוג אפילו לסולם שיאפשר גישה נוחה למרפסת, וכך תוכלו להוציא משם את הציוד מעת לעת. מרפסת השירות היא גם מקום מעולה לשמירת ציוד שאתם לקוחים לפעילויות בחוץ – משחקים שונים, מחצלות, שטיחים, שולחנות וכסאות מתקפלים, ועוד.

 

  • לשמור מחוץ לבית – יש פתרון יוקרתי ונוח מאד, עבור אחסנה טובה, במידה והבית שלכם קטן במיוחד, ואין בו את כל המקומות הללו. מדובר בעצם, על פניה לשירותי אחסון חיצוניים במחסנים להשכרה. זהו פתרון יוקרתי שנותן לכם את המענה השלם ביותר. אתם שומרים את הציוד שלכם במחסנים איכותיים, שמנקים אותם מידי יום, שיש עליהם שמירה ואבטחה, והציוד כמובן – כולו מבוטח. אתם יכולים לפנות למחסנים מעת לעת, להוציא ולהכניס ציוד, וליהנות משירותי האחסון המתקדמים.

תמיד יש פתרון

אם לסכם, הרי שתמיד תוכלו למצוא פתרונות מעולים לאחסון בבית שלכם, כך שלא משנה מה הגודל – רק צריך לחשוב קצת מחוץ לקופסה!