איך בוחרים דקים איכותיים?

כאשר מדובר על דקים איכותיים, הכוונה היא לכך שהדקים שאותם נקנה, נרכוש ונתקין – ישמשו אותנו לאורך שנים. יש לזכור כי דקים אינם זולים במיוחד, ולכן כשאנו רוכשים אותם – אנו מצפים שהם ישרתו אותנו לשנים ארוכות, לא משנה היכן הם מותקנים ולאיזו מטרה. על כן, ריכזנו לכם מספר טיפים ועצות, אשר יסייעו לכם לבחור את הדק האיכותי והעמיד, אשר בוודאות מוחלטת יישאר אתכם לאורך זמן.

עצות לבחירת הדק

  • סוג העץ – הטיפ הראשון והחשוב ביותר, הוא לשים לב לסוג העץ. ישנם סוגים שונים של עצים שמשמשים להתקנת דקים. ככל שמדובר על עץ זול יותר ורך יותר – כך הוא גם עמיד פחות, אם כי כמובן מחירו זול יותר. בהנחה שחשוב לכם שיהיה מדובר על עץ עמיד במיוחד, שלא דורש כמעט טיפולים – אפשר בהחלט לבחור בעצים קשים ואיכותיים מאד, אם כי כמובן, ישנו גם טווח רחב של אפשרויות באמצע שיכול להתאים לכם.דקים
  • שחיקת הדק – עד כמה דק עתיד להישחק? זו שאלה שובה בבחירת הדק ובמידת העמידות שלו. ישנם דקים שמשמשים חצרות של בתים פרטיים. מאחר שלא יהיו עשרות בני אדם שידרכו עליהם, הם גם לא חייבים להיות הדקים הכי איכותיים ויקרים – ודקים ברמת עמידות ממוצעת בהחלט ישמשו אתכם לאורך שנים. לעומת זאת, דקים לאולמות אירועים למשל – צריכים להיות עמידים מאד בפני שחיקה, וכאן רכישת דקים יקרים היא מומלצת.
  • האחריות – דרך נהדרת למדוד עד כמה דק הוא איכותי, היא פשוט לשים לב לתעודת האחריות שלו. יש הבדל בין אחריות על דק ל5 שנים, ל10 שנים, או ל15 שנה ואף מעבר לכך. כמובן שככל שמשך האחריות הוא ארוך יותר, כך הדק עצמו הוא איכותי יותר, ועמיד לאורך זמן.

השקעה מעולה לטווח הארוך

לא משנה איזה דק תבחרו – כל עוד הוא איכותי מספיק ביחס למידת השימוש שתעשו בו, הוא תמיד יוכל לשמש אתכם לאורך זמן, ומדובר על השקעה מעולה, אשר תשמש אתכם לשנים ארוכות, ללא תקלות ובעיות.