איך בוחרים ברז לבית?

הברז הוא אחד החלקים שאיתם אנחנו באים בהכי הרבה מגע יום יומי בבית שלנו

קשה לחשוב על כלי שמשמש אותנו בהיקף נרחב יותר בחיי היום יום בבית שלנו מאשר הברז. הברזים השונים, שמפוזרים בין חדרי הבית השונים וכל אחד מהם משמש אותנו עבור צורך ומטרה שונים, ולכל אחד מהם תפקיד חשוב בשגרת היום יום שלנו. בין אם מדובר בצרכים של שטיפת כלים ושל ברזי מטבח, בין אם מדובר בצרכים של מקלחת והיגיינה אישית, ובין אם מדובר בכיורי שירותים ובברז הנלווה אליהם – בכל אחד מהם אנחנו משתמשים בהיקף נרחב מאוד, ולכל אחד מהם חשיבות משמעותית מאוד לשגרת החיים התקינה שלנו. אז מה בעצם אנחנו צריכים מברזי הבית שלנו? אנחנו צריכים בראש ובראשונה שיהיו עשויים מחומרים איכותיים, כך שנוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים אספקה איכותית של מים נקיים דרך הברז, וכי הברז שבו בחרנו יחזיק במצבו האיכותי משך זמן רב ככל הניתן. כעת נבין בדיוק כיצד נבחר את הברז הנכון עבור שימושים שונים בבית שלנו, ומה כדאי לנו לחפש בכל תחום.

ברזים

כמה סוגים שונים של ברזים, והאפשרויות השונות בכל סוג שכזה

  • ברזי מטבח – בכל מה שנוגע למטבח שלנו, אנחנו מסתכלים על ברז שנמצא בשימוש יום יומי בהיקף נרחב מאוד, וככל הנראה בברז שמזרים את כמויות המים הגדולות ביותר בכל יום בבית שלנו. ברזי מטבח צריכים בהכרח להיות ברזים איכותיים, כאשר במרבית המקרים נחפש מתווה כלשהו של ברז נשלף לשימוש נוח עבור שטיפת כלים ומשימות דומות. יתרה מכך, בחלק מן המקרים נרצה לשלב בין ברז המטבח לבין מערכת מי השתייה שלנו, עם ברז צדדי למים מסוננים המשמשים לשתייה. בכל מקרה, אנחנו צריכים להשקיע בברז עמיד ואיכותי.
  • ברזי מקלחת – בניגוד למה שאנחנו אולי חושבים ברגע הראשון, במרבית המקרים ברז המקלחת הוא לא ברז שדרכו זורמים כל כך הרבה מים. למען האמת, בחלק נרחב מן המקרים ברז המקלחת יהיה קיים אך ורק לשליטה על טמפרטורת המים, ואילו השימוש במים עצמם יתבצע דרך דוש. בהתחשב בכך, כדאי לנו להשקיע כמה שיותר במערכת כוללת איכותית, ובברז ברמה הגבוהה ביותר כדאי לנו להשקיע רק במצב שבו אנחנו מתכננים אמבטיה או ג'קוזי.
  • ברזי היגיינה – בדומה לברזי המטבח, ברז המשמש אותנו לכיור שטיפת ידיים מזרים לא מעט מים – אך כאן מדובר על עוצמה נמוכה יותר שנחוצה לנו.

בחרו את ברזי הבית שלכם בחכמה – אתם משתמשים בהם בהיקף נרחב מאוד

כאשר אנחנו רוכשים ברזים עבור הבית שלנו, אנחנו מבצעים רכישה חשובה מאוד לחיי הבית היום יומיים שלנו. על כן, כדאי להשקיע ולבחור באפשרויות איכותיות, שישרתו אותנו בצורה האיכותית ביותר לאורך זמן. ניסיון לחסוך בתחום זה יתברר כלא יעיל עד מהרה, כאשר ברז לא איכותי מתגלה ככזה לאחר זמן קצר למדי של שימוש