איזה ריהוט מתאים לרצפת דק?

אם אתם מתכננים להניח רצפת דק במרפסת או בגינה שלכם, אתם בוודאי רוצים לתכנן גם איזה ריהוט להציב עליו, כדי שהסגנון העיצובי יישמר. אם אתם מבולבלים מההיצע הקיים של ריהוט גן ולא בטוחים איזה סגנון יתאים לריצוף הדק שלכם – ממש טוב שאתם כאן.

כאן נביא בפניכם מספר רעיונות לעיצוב הגינה או המרפסת שלכם, בשילוב מושלם של רצפת דק ושל ריהוט מתאים.

כך תעצבו את הדק שלכם נכון

ריצוף דק הוא ריצוף שכולו עשוי עץ, ולכן אפשר, בעצם, לבחור בכל סגנון עיצובי קיים ולהגיע למראה פשוט מושלם:

  • עיצוב כפרי – כי עץ משתלב היטב בסגנון הכפרי, והופך אותו לנוסטלגי משהו. אתם יכולים לבחור במערכת ריהוט גן מחומר שנקרא ראטן. הראטן דומה מאוד לקש, ומייצרים ממנו כורסאות, ספות ושולחנות מרצועות ראטן קלועות, אשר בשילוב הדק ייצרו מראה פסטורלי מקסים. היתרון הגדול של ריהוט מסוג זה טמון בעובדה, שמדובר בחומר מאוד עמיד, שיכול להתמודד עם כל פגעי מזג האוויר, כולל שמש קופחת וסופות, ולכן אפשר ליהנות ממנו לאורך זמן.

 

  • עיצוב שכולו עץ – מכיוון שדק הוא בעצם עץ, הרי שבהחלט אפשר לבחור רהיטי עץ לגינה. אפשר למצוא היום מערכות ריהוט גן מעץ מרהיבות ביופיין, שיהפכו את הגינה או את המרפסת שלכם למעוצבת להפליא, אבל אם אתם בוחרים בדרך הזאת חשוב לזכור: רהיטי עץ, יהיו האיכותיים ביותר אשר יהיו – פחות עמידים לרטיבות ולשמש, ולכן אחרי תקופה לא מאוד ארוכה אתם יכולים לגלות שהעץ התנפח ו/או נסדק במקומות מסוימים. לכן, אפשר בהחלט לבחור בריהוט עץ להנחה על דק, אבל לא כדאי להשקיע בו סכומים עצומים.

 

  • רהיטי אלומיניום – רהיטי אלומיניום מתאימים מאוד גם הם להצבה על דק, וזאת בזכות העובדה שצבעם הכסוף "שובר" קצת את צבע העץ של הדק, ומוסיף סוג של נופך יוקרתי ונעדקים. לבחירה בריהוט אלומיניום יש מספר יתרונות חשובים, לרבות עמידות לאורך שנים ובכל פגעי מזג האוויר, כמו גם משקל קל, שמאפשר לנייד אותו בקלות ממקום למקום.

 

 

  • רהיטי פלסטיק – הרהיטים הקלים ביותר והזולים ביותר שקיימים היום. למרות מחירם הנמוך, אפשר למצוא אותם היום במגוון עיצובים, כולל עיצובים יוקרתיים, שבהחלט מוסיפים צבע ויופי לחיים. רהיטי הפלסטיק הם פתרון מצוין למי שלא מעוניין להשקיע בתחזוקה רבה וליהנות מריהוט שמחזיק מעמד בכל מזג אוויר – ולאורך זמן.

 

לסיכום – כשמחליטים להציב דק בגינה או במרפסת, כמעט כל ריהוט יתאים, בזכות המראה והצבע הניטרליים של העץ. אם בוחרים ברהיטי עץ או ברהיטי ראטן, חשוב מאוד לבחור רהיטים איכותיים שמגיעים אליכם עם אחריות, על מנת להבטיח את הנאתכם מהם לאורך זמן. אם בוחרים ברהיטי פלסטיק או אלומיניום – נדרשת פחות תחזוקה שלהם, ואפשר לנייד אותם בקלות. לאור זאת, כדאי לעשות את השיקולים שלכם בנוגע להעדפה העיצובית ולזמן שיש לכם להשקיע בתחזוקה, ולעשות את הבחירה הנכונה. בהצלחה!