איזה אווירה יוצרים וילונות בחלון שלכם?

שליטה והכוונה של כניסת אור השמש לבית הינה בעלת חשיבות עצומה ביצירת האווירה הרצויה.
כל מי שהתנסה אי פעם בעיצוב חדרי הבית, או בניסיון להקנות להם מראה רצוי, מכיר את תחושת התסכול כתוצאה מאי היכולת לממש בצורה מלאה את חזונו העיצובי. גם לאחר החלפת הריהוט, צביעת הקירות, הזמנת רפד בכדי שישנה את הכריות על הכורסאות והזזת הרהיטים השונים, החדר עדיין נראה פחות או יותר דומה. פעמים רבות, הסיבה לכך איננה חוסר יכולת או טעויות בתהליך, אלא פשוט הזנחה של אחד הפרטים המשפיעים ביותר, אור השמש. אור השמש החודר לחדר הינו בעל השפעה עצומה על המראה של כל פריט בנפרד, והוא מהווה גורם מאחד אשר מחבר את כל הפרטים השונים לתמונה עיצובית אחת. השליטה בחדירת אור השמש לחדר, הנעשית באמצעות ווילונות, הינה לכן רבת חשיבות להצלחתו של כל פרויקט עיצובי.

וילונות שונים יוצאים אפקטים עיצוביים שונים

כאמור, בחירה או שינוי של ווילונות חדרי הבית עשויה בהחלט להתגלות כרבת חשיבות בקביעת המראה והעיצוב הכללי של החדר. יש לבחור את הווילונות בהתאם לאווירה המבוקשת בכל חדר וחדר, ולהתאים אליה את צבע הווילון, סוג הבד, וצורת הווילון מבין המגוון העצום הקיים בשוק. להלן נציג מספר ווילונות נבחרים, וילון רומאי, וילון חשמלי, וילונות ונציאנים ווילונות גלילה, ואת השפעתם על האווירה הסוררת בחדר:
• ווילון חשמלי: ווילון חשמלי פשוט יוצר אווירה פשוטה ונקייה בחלל החדר. מראהו האחיד, המאפשר צמצום כמעט לאפס של האור החודר, הינו אידיאלי ליצירת אווירה אידיאלית לחדרי עבודה ולמידה.
• ווילונות ונציאנים: ווילונות וונציאנים עשויים מלוחות עץ קטנים, אשר ניתן להוריד אותם ולשנות את הזווית שלהם באמצעות חוטים. ווילונות ונציאנים יוצרים אווירה מתוחכמת ומודרנית, המעידה על רצון לשמור על אווירה חמימה בבית ועדיין להעניק לו מראה מודרני ומחוכם. ווילונות אלו אינם יוצרים איטום אור מושלם ולכן יתאימו יותר לסלון מאשר לחדר שינה.
• ווילון רומאי: ווילון רומאי הוא ווילון בד, אשר באופן מסורתי נתלה כ30 סנטימטר מעל חלקו העליון של החלון. ווילון רומאי יוצר אווירה מחוכמת ומראה מסורתי בכל חדר בו יותקן.
• ווילונות גלילה: וילונות גלילה יוצרים איטום מושלם של אור השמש, ומעניקים אווירה חמימה ביתית ומוגנת. הם מתאימים במיוחד להתקנה בחדרי ילדים או חדרי שינה.

וילנוות

חשוב לרכוש וילונות מספק אמין ומסור

מאחר ולווילון חשיבות כה רבה למראהו של הבית, בין אם מדובר בווילונות ונציאנים רומאים או כל סוג אחר, ייעוץ מקצועי עשוי להתגלות כרב חשיבות למימוש חזונכם העיצובי. ספק וילונות מומחה ידע לסייע לכם להתאים לא רק את סוג הווילון הנחוץ לכם, אלא גם את סוג הבד בו נעשה שימוש וצבעו. נוסף על כך, רכישה מספק אמין תבטיח ווילון איכותי אשר ישרת אתכם לאורך שנים רבות.